گام موثر دیگری در شرکت صنعت روی زنگان برای خدمت رسانی بیش تر به صنعت روی کشور

Banner

گام موثر دیگری در شرکت صنعت روی زنگان برای خدمت رسانی بیش تر به صنعت روی کشور

تعمیرات اساسی آسیاب ریموند خط 3 و آسیاب بالمیل خط 2، دو اقدام جدید شرکت صنعت روی زنگان در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به صنایع روی کشور می باشد.

تعمیرات اساسی آسیاب ریموند خط 3

  دکتر احمدیان مدیرعامل شرکت از پایان تعمیرات اساسی آسیاب ریموند خط 3 این شرکت با تکیه بر نیروها و متخصصان داخلی خبر داد.

ایشان به برنامه کاهش توقفات که منجر به کاهش هزینه تمام شده در خطوط خدماتی شرکت که یکی از اصلی ترین اهداف در سال مهار تورم و رشد تولید می باشد اشاره نمودند که در این راستا تعمیرات اساسی کلی تجهیزات یکی از آسیاب های ریموند خط 3 این شرکت مورد اقدام واقع گردید.

مشکلات اساسی دستگاه مذکور موجب توقفات بسیار زیاد در خط تولید حدود 250ساعت در دو ماه اول سال گردیده بود که باعث  کاهش تناژ کاری دستگاه در زمان بهره برداری میگردید. لذا جهت رفع موارد تعمیراتی و کاهش توقفات پروژه تعمیرات اساسی ریموند خط 3 طی بازه زمانی   1402/03/13 الی 1402/03/29  با صرف 1050  نفر ساعت کارکرد با همت و تلاش بی وقفه پرسنل شرکت با موفقیت به انجام رسید. همچنین تعمیرات مذکور موجبات کاهش هزینه ها در حدود ده میلیارد ریالی را برای شرکت فراهم نمود.

اهم کارهای انجام شده:

  • باز کردن و دمونتاژ ریموند و نیز لوله های رابط
  • باز کردن شاسی و کاور (کانال هوایی دور ریموند) و خارج کردن شاسی
  • انتقال شاسی به کارگاه، تکه گذاری و جوشکاری قسمت های ساییده شده
  • جوشکاری قسمت های ساییده شده بدنه سیکلون
  • دمونتاژ بلوور 1 و تعویض یاتاقان شکسته آن
  • تعوبض رولبینگ های محور اصلی
  • سرویس پره های سپراتور
  • مونتاژ ریموند، بلوور و متعلقات

 

تعمیرات اساسی آسیاب بالمیل خط 2

 جهت گشایش در زندگی مردم در راستاي خدمات رساني مطلوب به شرکتهای خصوصی و گروه ، برنامه تعمیرات اساسی واحد آسیاب خط 2 بعد از 18 سال از راه اندازی با صرف 600 نفر ساعت از تاریخ 1402/02/23 تا 1402/03/09 به شرح فعالیت های ذیل و با یاری خداوند متعال به پایان رسید. بر اثر عملکرد 18 ساله دستگاه، قسمت هدوال ورودی آسیاب دچار خستگی و شکستگی شده بود که موجب کاهش کارایی و افزایش توقفات خط دو خردایش شرکت شده بود که با همکاری پرسنل فنی شرکت و استفاده از شرکت پیمانکار بومی استان بدون نیاز به دمونتاژ کامل، در محل شرکت مورد تعمیرات اساسی قرارگرفت و کاهش هزینه تعمیرات حداقل چهار میلیارد ریال را برای شرکت رقم زد.