بازدید رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، معاون وزیر و ریاست هیئت عامل ایمیدرو به همراه مدیران

Banner

بازدید رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، معاون وزیر و ریاست هیئت عامل ایمیدرو به همراه مدیران

با پیگیری های صورت گرفته جهت تبیین مشکلات شرکت صنعت روی زنگان،یکشنبه مورخ 29 آبان ماه 1401، جناب آقای دکتر طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس( نماینده محترم مردم زنجان)، جناب دکتر جعفری معاون وزير و ریاست هیئت عامل سازمان توسعه و گسترش صنایع معدنی(ایمیدرو) به همراه مدیران تهیه و تولید، سازمان صنعت و معدن استان و جمعی از مدیران هلدینگ توسعه معادن روی ایران از شرکت صنعت روی زنگان بازديد نمودند. در این جلسه، ضمن بازدید از کلیه خطوط تولیدی، جناب آقای دکتر احمدیان، مدیرعامل محترم شرکت صنعت روی زنگان، ضمن بیان دستاوردهای شرکت، افزایش تولید، سودآوری و پروژه های انجام شده چند سال اخیر؛ مطالبی را در خصوص مسایل و مشکلات ذیل را عنوان فرمودند.
1- قطع سهمیه شرکت از محل معدن انگوران بدلیل عرضه ماده معدنی در بورس با قیمت های بسیار بالا(غیرکارشناسی)و عدم استقبال خریداران با وجود مکاتبات و جلسات مکرر با مسئولین و مراجع ذیربط طی یکسال گذشته.
2- درخواست تمدید مجوزات و و درج در پروانه بهره برداری جهت امکان فعالیت کلیه خطوط شرکت.
در آخر ضمن قدردانی ازتلاش های صورت گرفته توسط جناب دکتر طاهری و دکتر جعفری و تاکید بر افزایش کمی و کیفی تولید در جنگ اقتصادی کنونی به پیشنهاد مدیرعامل شرکت مقرر گردید حداکثر قیمت ممکن برای خرید خاک های کم عیار با در نظر گرفتن کلیه هزینه ها و حداقل سود منطقی بصورت مستند و مکتوب جهت پیگیری و اقدام اصلاحی به محضر ایشان ارائه گردد.