افتتاح خانه بهداشت کارگری و برگزاری دو کارگاه آموزشی کمک های اولیه و مانور آموزشی تخلیه و اسکان اضطراری در شرکت ذوب و احیای روی قشم

Banner

افتتاح خانه بهداشت کارگری و برگزاری دو کارگاه آموزشی کمک های اولیه و مانور آموزشی تخلیه و اسکان اضطراری در شرکت ذوب و احیای روی قشم

خانه بهداشت کارگری شرکت ذوب و احیای روی قشم پس از بازدید و بازرسی مدیر و بازرس اداره کار منطقه آزاد قشم و سه تن از بازرسان و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان قشم و کارشناس و بازرس تامین اجتماعی شهرستان قشم از تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و فعالیتهای خانه بهداشت کارگری، این مرکز به طور رسمی افتتاح و توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ثبت گردید. این مرکز تمامی فعالیت‌های خود از قبیل تشکیل پرونده سلامت کارکنان، اندازه گیری عوامل زیان آور محیط کار، برگزاری آزمایشات و معاینات پزشکی بدو استخدام و ادواری، برگزاری کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار، ارائه خدمات بهداشتی، داروهای کمک های اولیه و پزشکی و ... را به صورت ماهانه به این ادارات ارسال می‌کند.

به مناسبت افتتاح خانه بهداشت کارگری، دو کارگاه آموزشی کمک های اولیه و مانور آموزشی تخلیه و اسکان اضطراری به مناسبت بزرگداشت روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی توسط جمعیت سازمان هلال احمر در شرکت ذوب و احیای روی قشم برگزار شد.

به مناسبت بزرگداشت 7 مهرماه روز ایمنی و آتش‌نشانی برنامه هایی از جمله مسابقه کتبی ایمنی و آتش‌نشانی، پیاده روی کارکنان و مسابقه نقاشی بین فرزندان کارکنان در سه رده سنی برگزار شد.